Έχω συνειδητοποιήσει “σαν πατέντες” τι λειτουργεί πιο καλά για εμένα και για αυτό το λόγο το προβάλλω εδώ.φυσικη ενεργεια ορεξη

Γιατί αφού λειτουργεί σε εμένα, πιστεύω θα λειτουργεί και για τον δικό σου οργανισμό.

Πάμε λοιπόν στο ψητό..

Έχω δοκιμάσει διάφορα πρωινά γεύματα, συνδυασμούς τροφών και ασκήσεις για να πετύχω πολύ ενέργεια και όρεξη για την συνέχεια της ημέρας.

Αισθάνομαι λοιπόν να έχω πολύ ενέργεια από το ξεκίνημα της ημέρας κάνοντας τα εξής:

  1. Άσκηση 3 – 5 λεπτών: περιλαμβάνει μικρές αναπηδήσεις με ταυτόχρονο άνοιγμα χεριών και ποδιών (50 – 70 αναπηδήσεις)
  2. 1 ποτήρι νερό
  3. Πρωϊνό να περιλαμβάνει τροφές για ενέργεια όπως φρούτο (π.χ. ακτινίδιο), καρύδι και μισή κουταλιά μέλι
  4. Ένα τσάι μαύρο ή καφέ φίλτρου
  5. Εργασία για 45 – 50 λεπτά μέγιστο και ύστερα παύση 5 – 10 λεπτών, κ.ο.κ. Τα διαλείμματα είναι πολύ χρήσιμα για να ξεκουράζεται ο εγκέφαλός μας και κατ’ επέκταση η πνευματική μας υγεία και να αποδίδουμε περισσότερο στη συνέχεια.

Δοκίμασέ το και εσύ και σύντομα θα αισθανθείς και φυσικά θα συνειδητοποιήσεις το ίδιο ακριβώς με εμένα:

Περισσότερη θετική ενέργεια, δύναμη και όρεξη καθόλη τη διάρκεια της ημέρας!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.