Το τρέξιμο έχει πολλά οφέλη για το σώμα μας αλλά και για το νου μας.

τρεξιμο οφελη περπατημα υγεια

Πιο συγκεκριμένα, με το τρέξιμο αδυνατίζουμε, γιατί βάζουμε τον οργανισμό μας σε διαδικασία καύσης θερμίδων και σκεφτόμαστε με μεγαλύτερη διαύγεια γιατί το αίμα κυλάει παντού καλύτερα –

Στο παρακάτω βίντεο μιλάω σύντομα, για 2 λεπτά περίπου σχετικά με το τρέξιμο και τα πιο κύρια οφέλη – που βάσει εμπειρίας για εμένα είναι η ενίσχυση ενέργειας & αντοχής, το αίσθημα καλύτερης υγείας και ευεξίας και το σημαντικότερο: η ενίσχυση της πνευματικής εγρήγορσης!

Προτείνεται το πρωϊνό τρέξιμο, αν έχεις τη δυνατότητα επιλογής, γιατί ο οργανισμός συνηθίζει από τη φύση του να παράγει περισσότερη ενέργεια στο ξεκίνημα της ημέρας.

Κλείνοντας, αν είσαι αρχάριος θα σου προτείνα να τρέχεις 2 με 3 φορές την εβδομάδα.

Τρέξιμο με την έννοια ελαφρύ τζόκινγκ ή και περπάτημα για τουλάχιστον 30-40 λεπτά. Αυτό γιατί συνηθίζει ο οργανισμός να μεταβολίζει (καίει) μετά τα πρώτα 20 λεπτά.

Τι; Ακόμα εδώ είσαι;

Βάλε μια φόρμα και φύγαμε για τρέξιμο!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.