Δεν είναι απίστευτο το συναίσθημα της καλής σωματικής υγείας και ευεξίας;

Να τρέχετε και να μη λαχανιάζετε στα πρώτα δευτερόλεπτα. Να νιώθετε πλημμυρισμένοι από ενέργεια και αντοχή. Να γνωρίζετε πως αν χρειαστεί να τρέξετε για οτιδήποτε (για παράδειγμα να προλάβετε το λεωφορείο σε μια στάση), θα είστε σε θέση να το κάνετε κατ’ ευθείαν, με άνεση – με μια “σπιρτάδα”.

Αυτό μπορεί να σας το αποφέρει η άσκηση σε συνδυασμό με υγιεινή διατροφή. Λέγεται ότι αν θέλουμε να χάσουμε κιλά ή να φτιάξουμε ένα καλύτερο σώμα και να νιώθουμε εκπληκτική ευεξία, η διατροφή αποτελεί περίπου το 80% για το σκοπό αυτό.

Σύμφωνα με προσωπική εμπειρία, ισχυρίζομαι και συμφωνώ με την άποψη αυτή. Δεν γνωρίζω αν είναι απόλυτα στο ποσοστό αυτό (θεωρώ τουλάχιστον +70% ότι παίζει ρόλο η διατροφή), αλλά με βάση τα δικά μου αποτελέσματα, εκφέρω τη συγκεκριμένη άποψη.

Για παράδειγμα, αν τύχει μέσα σε 2 συνεχόμενες ημέρες να κάνω διάφορες διατροφικές “ατασθαλείες”, που αυτό συνήθως συμβαίνει σε ημέρες γιορτών, τότε ΔΥΣΤΗΧΩΣ, θα διαπιστώσω μια πιο ελαφρώς φουσκωμένη κοιλιά, όπως και τα δύσκολα πλαϊνά σημεία της κοιλιάς. Λέω δυστηχώς, γιατί το να χάσεις λίπος και να σφίξεις το σώμα σου απαιτεί δουλειά και προσοχή στη διατροφή που μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες, έως και μήνες. Ενώ, αντίθετα το να πάρεις κιλά μπορεί να γίνει άμεσα, μέσα σε μια νύχτα, στο μπαμ.

Πώς Βελτιώνουμε Τη Σωματική Μας Υγεία Και Ευεξία

Η έννοια που δίνω στη βελτίωση της σωματικής υγείας και ευεξίας, είναι οτιδήποτε ευεργετικό κάνουμε στο σώμα μας. Αυτό για παράδειγμα μπορεί να αφορά άσκηση, υγεινή διατροφή, υπερ – πολύτιμες για τον οργανισμό τροφές, κατανάλωση τουλάχιστον 1,5 λίτρου νερού την ημέρα, κ.α.

Σχετικά Με Εμένα Και Τη Δική Μου Βελτίωση Σωματικής Υγείας Και Ευεξίας

Ασχολούμαι με την άσκηση / γυμναστική τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα. Το σύνηθες είναι 5 φορές μεσ’ την εβδομάδα. Πήρα πιο ζεστά την απόφαση βελτίωσης της σωματικής υγείας και ευεξίας μεσ’ το τρίτο τρίμηνο του 2014, γι’ αυτό και ανέβασα τις φορές ενασχόλησής μου μεσ’ την εβδομάδα με την άσκηση.

σωματική υγεία και ευεξία - capoeira

Συμμετέχοντας στο Batizado (βάπτιση Capoeirista – αλλαγή 1ης ζώνης)

Γενικά μου αρέσει ο αθλητισμός και η καλή φυσική κατάσταση. Τα προηγούμενα έτη ασχολούμουν με κολύμπι και συμμετείχα σε αγώνες (16 χρόνια), με το τένις (6 χρόνια), με χορό όπου εξακολουθώ και σήμερα (4+ χρόνια) όπως και με ασκήσεις γυμναστικής σε γυμναστήριο, στην ύπαιθρο και στο σπίτι (5 χρόνια έως και σήμερα). Επίσης εξασκούσα τη πολεμική τέχνη της Capoeira (καποέιρα) για 3 χρόνια, καθώς επίσης στα χόμπι μου ήταν και συνεχίζει να είναι η ιστιοπλοία. Με το νέρο γενικά τα πάω καλά μιας και έχω το δίπλωμα ναυαγοσώστη!

Στις μέρες μας, ασχολούμαι με την αναερόβια γυμναστική (3 – 4 φορές την εβδομάδα) και αεροβική άσκηση (τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα). Ο συνδυασμός αεροβικής και αναερόβιας γυμναστικής επιτρέπει μια γεμάτη, ολοκληρωμένη σωματική υγεία και ευεξία.

Η αερόβια γυμναστική μπορεί να αφορά τρέξιμο, ποδήλατο, χορό, κολύμπι και γενικά αθλητικές δραστηριότητες που βοηθούν στην αύξηση του μεταβολισμού του οργανισμού και στο κάψιμο θερμίδων. Αυτά που προτιμώ και φυσικά που μου το επιτρέπουν οι συνθήκες είναι το τρέξιμο, το κολύμπι, ο χορός και το περπάτημα.

μετάλλια - αγώνες κολύμβησης

Δείγμα Από Μετάλλια – Αγώνες Κολύμβησης

Μια σημείωση: Το κολύμπι με βοηθάει σε καταπληκτική ευεξία και αντοχή, θεωρώ ότι είναι κορυφαία γυμναστική και βοηθάει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού. Όταν από 3 χρονών με πήγαιναν οι γονείς μου στη πισίνα και με “βουτάγαν” αρκετές φορές μεσ’ την εβδομάδα, για αρκετά συνεχόμενα έτη, αντιλαμβάνεστε ότι ο οργανισμός μου έγινε τόσο δυνατός που σπάνια κολλούσα γρίπη ή είχα κάποιο είδος πυρετού, σε σχέση με άλλα παιδιά, συγγενείς, φίλους και γνωστούς.

υγεία και ευεξία - χορός

Παράσταση Αργεντίνικου Τάνγκο στο Θέατρο Δαίς – Μαρούσι

Το γεγονός αυτό με έχει βοηθήσει ακόμη και σήμερα να ναι ανθεκτικός ο οργανισμός σε περιόδους που κυκλοφορεί κάποιας μορφής γρίπη.

Το παραπάνω το αναφέρω για να στηρίξω όσο μπορώ το γεγονός ότι το κολύμπι είναι μια κορυφαία άσκηση και ταυτόχρονα φοβερά ευεργετική για τον οργανισμό. Τονώνει και αναζωογοννεί τον οργανισμό, τον κάνει πιο ανθεκτικό και χαρίζει εκπληκτική ευεξία, όταν το εντάξετε σε εβδομαδιαία βάση.

Από την άλλη, η αναερόβια γυμναστική, περιλαμβάνει ασκήσεις με βάρη. Μπορεί να αφορά ασκήσεις στο στήθος, στους μυς των χεριών (ώμοι, δικέφαλα, τρικέφαλα) ή και πόδια. Αυτού του είδους γυμναστική συνήθως τη χρησιμοποιούμε για να φτιάξουμε ή χτίσουμε ένα πιο μυώδες, γυμνασμένο κορμί.

Όσον αφορά την υγιεινή διατροφή, έχω εντάξει αφεψήματα με συγκεκριμένα βότανα, αλλά και ορισμένες οργανικές τροφές κατ’ ευθείαν από διάφορα φυτά που βρίσκονται σε δάση από όλο το κόσμο. Επίσης αποφεύγω πλέον τηγανητά, βαριά φαγητά με πολλά λάδια και γλυκά. Δεν νιώθω καμμιά πίεση σε αυτό. Απ’ την άλλη ούτε είμαι και υπερβολικός στο να μη φάω κάτι που εκείνη τη στιγμή το “λιμπίστικα”. Προσέχω αρκετά τη διατροφή μου, αλλά δεν είμαι και τρελαμένος με αυτό.

Η διατροφή και η άσκηση είναι τρόπος ζωής. Ζήστε με αυτό. Βιώστε τα θετικά αποτελέσματά του. Νιώστε τα οφέλη που αποκομίζετε καθημερινά. Και θα το δείτε με άλλη οπτική. Δε θα το δείτε σαν αγγαρεία, ούτε πίεση ούτε θα υπάρχει δικαιολογία ότι δεν έχετε χρόνο να βελτιώσετε τη σωματική σας υγεία. Τίποτα από αυτά δε θα ισχύει μόλις αισθανθείτε πραγματικά τα οφέλη και σας γίνει μια καλή συνήθεια.

Σε ξεχωριστές δημοσιεύσεις στο healthmastery.gr θα μοιραστώ μεθόδους και μικρά μυστικά του τι ακριβώς κάνω για να βοηθήσω τον οργανισμό μου στην σωματική υγεία και ευεξία, με σύμμαχο τη δύναμη των φυτών και βοτάνων, αλλά και σε συνδυασμό με γυμναστική. Θα διαπιστώσετε και εσείς οι ίδιοι τη πραγματική δύναμη των φυτών, αφού βιώσετε το συναίσθημα της καλύτερης υγείας και ευεξίας εξαιτίας της σταθερής χρήσης τους.

Ελπίζω να πέρασα το μήνυμα της σημαντικότητας της καλής σωματικής υγείας και ευεξίας. Αν έχετε οποιοδήποτε σχόλιο, πρόταση, άποψη στη σωματική υγεία, ευεξία και διατροφή, σχολιάστε ελεύθερα παρακάτω.

Έχετε κάποιο σχόλιο;

Please Login to comment
  Subscribe  
Ενημερώστε με για
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.